1402-10-11 10:58
212
0
88179
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خبر داد:

قدردانی از یک هزار و ۹۶۲ مادر شهید گلستانی

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) هزار و ۹ مادر شهید و ۹۵۳ همسر شهید شامل ۱۴ مادر و ۱۹ همسر شهدای مدافع حرم این استان قدردانی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار «گلستان ما»، محمدعلی طالع‌زاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این ویژه برنامه‌ای که تا روز ولادت حضرت زهرا (س) ادامه دارد، از خانواده «روبرت اودیسیان» تنها شهید ارمنی گلستان هم‌زمان با سال نو میلادی تکریم می‌شوند.
 وی بیان کرد: مادران و همسران شهید اسوه ایثار و استقامت بوده که این ویژگی را از حضرت ام‌البنین (س) آموخته‌اند و تکریم از آنان موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.
 سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد: علاوه بر آن در سیزدهم جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین ((س) بیش از هزاران ویژه‌برنامه در استان اجرا می‌شود که تکریم مادران و همسران شهدا، برقراری ارتباط بین نقش مادران در دوران انقلاب و دفاع مقدس با مادران و همسران شهدای تاریخ اسلام از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.
 طالع‌زاری اظهار کرد: تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ویژه مراسم سراسری شکوه ایثار، تبلیغات محیطی، اجرای برنامه در حسینیه‌هایی که متولیان آن مادران و همسران شهدا هستند و دیدار با مادران شهدا از جمله برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در ایام شهادت حضرت ام‌البنین (س) تا ولادت حضرت زهرا (س) است.
 گلستان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دست‌کم چهارهزار شهید، افزون بر این ۱۳ هزار جانباز و یک هزار و ۱۷۸ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.